دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای Sogol از حامد هاشمی
وبلاگ علمی و تفریحی
جدیدترین نرم افزار ها , مطالب و مقاله های مهندسی
تبلیغات
درباره ما


حامد هاشمی ٍ با سلام این وبلاگ جهت ارتقاء دانش فنی مهندسی ایجاد شده است مطالب و مسائل متفرقه صرفآ جهت کاهش یکنواختی وبلاگ است هر مطلبی که فکر کردید در شآن این وبلاگ نیست گزارش دهید هر مطلبی که فکر میکنید به قوم یا قبیله ای بی احترامی شده گزارش دهید هر مطلبی که برخلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران است گزارش دهید با تشکر
ایمیل : hamedhashemiii@yahoo.com
نویسندگان
ساعت
اطلاعات

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای Sogol از حامد هاشمی



http://s2.picofile.com/file/7168400642/hamed.jpg

 

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای Sogol از حامد هاشمی

این آهنگ زیبا به زبانهای ترکی و فارسی است

ضمن تشکر از دانلود شما بعد از گوش کردن آهنگ لطفا نظرات خودتون رو بگید

دانلود آهنگ

 

 

 

مثل دیوانه ها دوستت دارم / تو رویامی میدونی

تو رفتی عزیزم / باور کن بدون تو میمیرم

اینو گفتم و میگم / بدون تو میمیرم

تو که نیستی من از کی / سراغتو بگیرم

اگه دستامو نگیری / قلبم از جا کنده میشه

اسم تو و حرفات / هیچ وقت از ذهنم بیرون نمیره

نگیر ازم  بهونه / صدام کن عاشقونه

ببین که وقتی نیستی / چه غمی داره خونه

نگاه کردی به چشمام

.

.

.

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

saeiid
ساعت11:45---7 آذر 1390
yasha yasha oghlom
to vase khodet khanandei bodio nemidonestim
vagean mashaalah


سعیده
ساعت23:51---14 آبان 1390
حامد جام آهنگتو گوش کردم عالی بود. فقط نمیدونم چرا غمگین خوندی . دلشکسته ای خودم برات دختر خوب پیدا کنم

sana
ساعت8:29---14 آبان 1390
آهنگتونو دوست داشتم عالی بود

رضا
ساعت18:20---11 آبان 1390
سلام مهندس
خیلی خوب بود
فقط یه اشکال داشت اونم قسمتای فارسیشه اگه همش ترکی بود خیلی خوبتر میشد
فک نکنم لزومی داشته باشه از ترانه های فارسی تقلید بشه
پتانسیل زبان ترکی از زبان فارسی خیلی بیشتره هم از نظر تعداد قافیه هاش هم وزن و فعل و غیره
تنها عیبش از نظر من همین بود
ولی کار خوبی در اومده
موفق باشی
بای


Setare
ساعت0:45---8 آبان 1390
salaaaaam kheily doset daram hamed begoran ashegetam

سیمین از وب سایت
ساعت0:42---8 آبان 1390
سلام چرا جواب پی ام هامو نمیدی ضمنن آهنگتو دانلود کردم واقعا حرف نداری

حسین
ساعت19:47---5 آبان 1390
واقعا کارت عالیه توپه
یاشاسین آذربایجان اوغلو
منم به خوانندگی علاقه دارم ولی بلد نیستم


لیلا
ساعت19:29---5 آبان 1390
ممنون از آهنگ بسایر خوبتون. چرا به کار خوانندگی جدی نمیپردازید ؟

سمانه
ساعت19:25---5 آبان 1390
خیییییییییییییلی خوب بود عالی بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 


موضوع : <-PostCategory->


نویسنده :حامد هاشمی در تاریخ پنج شنبه 5 آبان 1390برچسب:,